تغییرات جدید پنل ادوردز

 

تغییرات جدید پنل ادوردز نسبت به پنل قبلی

گوگل برای بهبود کارایی و تعامل بهتر با کاربران در پنل ادوردز خود، تغییراتی ایجاد کرده که قصد داریم تعدادی از آنها را برایتان شرح دهیم.

ادوردز روز به روز بهینه تر می شود و تمرکز خود به جای کلیک ها، بر روی بهبود ارتباط با مشتریان از طریق اطلاعات معنایی و متنی قرار داده است.

برخی از ویژگی‌های جدیدی که معرفی می کنیم، یافتن مشتریان بالقوه را آسان‌تر می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا نیازهای مشخص آن‌ها را در اولین تماس یا برخورد آنها بتوانید نیاز مشتریان را برآورده کنید.

 

رابط کاربری جدید پنل ادز

گوگل رابط کاربری جدید پنل ادز خود را به‌عنوان قوی‌ترین تغییر در نحوه تجسم و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی خود در بیش از 15 سال انجام داده است. رابط کاربری جدید AdWords  شیک‌تر است. این رابط کاربری جدید پنل تبلیغ در گوگل بسیار انعطاف پذیر و زیبا می باشد و هر شخص مدیریت کننده بهتر می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

 

البته گوگل هنوز یک سوییچ بین پنل کاربری ادز قدیمی و جدید قرار داده تا درصورتی که با پنل جدید زیاد آشنایی ندارید، با پنل قبلی کارهای خود را انجام دهید.

 

جذب مخاطب بیشتر

مسلما روز به روز قابلیت های گوگل بیشتر می شود، اما در این بین با توجه به افزایش کاربران اینترنتی، می توان کاربران بیشتر و افراد آنلاین در بازارها را نیز جذب نمود.

همچنین دانستن نحوه تبلیغ در گوگل به منظور گسترش کسب و کار می تواند کمک بیشتری به شما در جذب مخاطب هدف کند.

 

همانطور که می دانید، مخاطبان درون بازار، که در این مدت کرونا، بیشتر رو به آنلاین شدن اوردن و در دسترس هستند، به تبلیغ کنندگان کمک می کنند تا مشتریان بالقوه را پیدا کنند و به پایان چرخه خرید حضوری نزدیک می شوند. از طریق ترکیب داده‌های جستجو و تجزیه و تحلیل فعالیت،Google  اکنون می‌تواند این زیرمجموعه‌های بسیار ارزشمند از نسخه آزمایشی هدف شما را در شبکه جستجو شناسایی کند.

 

نمایش تبلیغات در یوتیوب، برحسب موقعیت مکانی

 

نمایش تبلیغات در یوتیوب، برحسب موقعیت مکانی

نکته خوب: یک شخص ناآگاه در رابطه با خدمات و محصولات شما و کاملاً بی‌علاقه ویدیوی شما را در YouTube پیدا کرده و تماشا می‌کند.

نکته بهتر: مشتری‌ها ویدیوی شما را در YouTube می بیند.

بهترین: مشتری بالقوه ویدیوی شما را می‌بیند، متوجه پسوندهای مکان جدید در زیر آن می‌شود، سپس به محل سایت شما مراجعه می کند تا از خدمات شما بهره ببرد.

 

Google Surveys 360

ویژگی جذاب و کاربردی!

Surveys 360  به کاربران اجازه می دهد:

یک نظرسنجی می توانید ایجاد کنید.

نمونه مخاطب خاصی را در سراسر دنیای‌وب پیدا کنید.

به سرعت نتایج جدید بدست می آورید.

دلیل اهمیت آن چیست؟ برای دریافت بازخورد مناسب از کاربران بهتر است. همچنین با طراحی سوالاتی مانند اینکه چرا بر روی تبلیغ شما کلیک کرده است، اطلاعات بهتری را از آن ها دریافت کنید.

 

تبلیغات AMP و صفحات فرود برای جستجو و نمایش بهتر

طبق گفته گوگل، هر ثانیه اضافی از زمان بارگذاری صفحه فرود نشان دهنده کاهش 20 درصدی نرخ تبدیل است. این مساله خوب نیست و حتما سایت به صفحات فرود سریع (تر) نیاز دارد.

پاسخ گوگل برای بهبود سرعت صفحه، صفحات فرود AMP هست.

گوگل علاوه بر ارسال ترافیک جستجو به صفحات AMP (همانطور که می توانید به صورت جداگانه انجام دهید)، از تبلیغات نمایشی برای صفحات AMP نیز رونمایی کرده است. ظاهراً این تبلیغات تا 5 ثانیه سریع‌تر از نمایش خلاقانه معمولی بارگیری می‌شوند: حتی اگر تبلیغات دقیقاً یکسان به نظر می‌رسند!

 

Google Optimize

Google Optimize پس از رابط کاربری جدید، می توان یکی از بهترین خبرها برای افرادی است که در زمینه تبلیغات گوگل فعالیت دارند.

Google Optimize  اکنون با AdWords ادغام می‌شود و به تبلیغ‌کنندگان چابکی بیشتری در دنیای غالباً سخت و دشوار آزمایش صفحه فرود می‌دهد.

google optimize  تست صفحات تبلیغ را آسان تر می کند

طبق گفته‌ی گوگل: "با ادغام Optimize و AdWords، می توانید به سرعت و به راحتی نسخه های جدیدی از صفحات تبلیغ خود را ایجاد کنید و سپس آنها را در هر ترکیبی از کمپین های  AdWords، گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی اعمال کنید."

 

Google Attribution

یک خدمت جدید دیگر!

گوگل از ابزار جدید مدل‌سازی اسناد رونمایی کرد.

Google Attribution  به شما این امکان را می دهد که تأثیر واقعی تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را از فاصله 10000 پا(feet) مشاهده کنید.

 

Google Optimize و Google Attribution

 

گزارش وضعیت صفحه فرود

این گزارش جدید برای صفحه تبلیغ کمپین شما، غیر از ارائه پیشنهادهایی برای بهینه سازی زمان بارگذاری برای یک صفحه خاص، به شما این امکان را می دهد یک گزارش قابلیت استفاده در سراسر سایت را بررسی کنید.

حال با توجه به این ویژگی های جذاب پنل تبلیغ گوگل و سفارشی سازی کاربران در گوگل ادز شما می توانید کمپین های سودآوری برای خود ایجاد کنید تا از این خدمت مفید گوگل استفاده کنید.

 

ادوردز برای مدیرسایت ها در ایران همیشه محدودیت‌هایی را دارا بوده است. مشکلاتی همچون تحریم بودن دامنه ir و یا هزینه های گزاف آن. اما مسلما در صورتی که بدرستی از آن استفاده کنید چندین برابر هزینه ای که کرده این را به شما بازمی گرداند.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه