آپدیت گوگل برای کمپین های  Performance Max

 

آپدیت گوگل برای کمپین های  Performance Max

حداکثر عملکرد(Performance Max) کمپین تبلیغ گوگل جایگزین خرید هوشمند(Smart Shopping) و محلی(Local) شد که این بروزرسانی در آوریل 2022 ارائه خواهد شد.

کمپین های Performance Max برای اولین بار در نوامبر 2021 ارائه شد.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز،Performance Max  به زودی به تنها نوع کمپین برای مشاغلی تبدیل خواهد شد که کمپین های خرید هوشمند و کمپین های محلی را اجرا می کنند.

گوگل در ماه های اخیر پنل مدیریتی ادوردز را نیز تغییراتی داده که می‌توانید آنها را در مطلب تغییرات جدید پنل ادوردز نسبت به پنل قبلی مطالعه کنید.

حال می‌خواهیم این بروزرسانی جذاب گوگل ادز را کامل تر بررسی کنیم.

 

ارتقاء کمپین از آوریل 2022

انتقال به کمپین های حداکثر عملکرد و یا همان  Performance Max یک رویکرد مرحله ای خواهد بود.

از آوریل 2022 ، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های خرید هوشمند یا همان Smart Shopping خود را ارتقا دهند.

گوگل راه حل خود را برای ارتقا با یک ابزار ساده با یک کلیک برای تبلیغ کنندگان اعلام کرده است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که کمپین های خاصی را برای ارتقاء انتخاب کنید.

کمپین‌های محلی از ماه ژوئن واجد شرایط ارتقا به کمپین‌های حداکثر عملکرد خواهند بود.

اگر تا ژوئیه اقداماتی در مورد کمپین‌های خرید هوشمند یا محلی انجام نشود، آن کمپین‌های قدیمی به‌طور خودکار ارتقا خواهند یافت. ارتقای خودکار باید تا سپتامبر 2022 تکمیل شود.

 

 Performance Max

 

چه چیزی با ارتقاء کمپین تغییر خواهد کرد؟

کمپین‌های Performance Max از کمپین‌های خرید هوشمند و محلی موجود ساخته می‌شوند. این تضمین می کند که بسیاری از تنظیمات موجود ثابت می مانند. برای بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، این یک خبر خوشحال کننده می‌باشد.

با کمپین های Performance Max چند ارتقای جدید ارائه می شود:

  • فهرست آگهی جدید موجود است
  • بینش کلی و جدید اتوماسیون

فهرست آگهی در سراسر شبکه‌های  یوتیوب، سرچ گوگل و غیره اضافه می‌شود.

 

نکاتی برای ارتقا به حداکثر عملکرد

تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند کنترل بیشتری بر ارتقای عملکرد حداکثر داشته باشند، گزینه‌های کمی خارج از ارتقای یک کلیک یا خودکار دارند.

به جای استفاده از ابزار تک کلیکی گوگل، اکنون می توانید به سادگی کمپین های Performance Max جدید ایجاد کنید.

کمپین‌های حداکثر عملکرد به موجودی‌هایی که کمپین‌های خرید هوشمند و محلی از قبل دارند دسترسی خواهند داشت. اگر تا به حال کمپین های Performance Max را امتحان نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که آنها را آزمایش کنید.

هنگام آزمایش کمپین‌های Performance Max، سعی کنید هدف‌گذاری موجود در کمپین‌های دیگر را اجرا نکنید. کمپین های حداکثر عملکرد نسبت به سایر انواع کمپین مانند خرید هوشمند اولویت دارند.

گوگل همچنین در ماه فوریه میزبان یک وبینار است تا به ابزار تک کلیکی بیشتر بپردازد. تیم گوگل همچنین از فناوری مورد استفاده در کمپین‌ها برای رسیدن به نتایج سریع‌تر استفاده خواهد کرد.

 

بهترین شیوه Performance Max

گوگل به تازگی بهترین راهنمای عملی خود را برای اجرای کمپین های Performance Max بروزرسانی کرده است.

در زیر نکات اصلی هنگام ایجاد یک کمپین جدید آورده شده است.

  • دارایی های خلاقانه اضافی را به گروه دارایی خود اضافه کنید.
  • سیگنال های مخاطب را برای نشان دادن احتمال تبدیل درج کنید.
  • بودجه مناسب و استراتژی پیشنهادی مربوطه را تنظیم کنید.

خلاقیت های اضافی مهم هستند تا به گوگل اجازه دهیم آنها را به صورت خودکار در قالب های تبلیغاتی مرتبط جمع آوری کند.

این اتوماسیون به شما کمک می کند تا دسترسی بیشتری به فهرست آگهی های موجود داشته باشید. توجه به این نکته مهم است که با هر گروه دارایی، دارایی ها باید به یک موضوع مرتبط باشند.

گنجاندن سیگنال های مخاطب برای موفقیت کمپین در دنیای اتوماسیون بسیار مهم است. سیگنال‌های مخاطب به بهینه‌سازی سریع‌تر کمپین‌ها کمک می‌کنند و به یافتن مشتریان بیشتری برای شما کمک می‌کنند.

در نهایت، بودجه و استراتژی پیشنهادی شما باید مکمل یکدیگر باشند. اگر بودجه روزانه شما خیلی کم است و CPA هدف شما خیلی زیاد است، احتمال افزایش کمپین های شما کم است.

 

بهترین شیوه Performance Max

 

خلاصه استفاده درست از کمپین ها با بیشترین عملکرد

با جایگزین شدن و ارتقاء کمپین ها به Performance Max چالش تازه ای برای تبلیغ کنندگان بوجود می‌آید. حال باید با این بروزرسانی به خوبی آشنا باشید تا بتوانید بهترین عملکرد خود را در کمپین های تبلیغاتی داشته باشید.

اتوماسیون بیشتر در میان ما است. تبلیغ کنندگان باید در صورت امکان به سمت اتوماسیون متمایل شوند، در حالی که هنوز سطحی از کنترل را حفظ می کنند. این سطوح کنترل همگی در پیام‌رسانی، مناقصه، بودجه، مخاطبان و موارد دیگر قرار دارند.

با آشنایی با نوع کمپین، خود را برای ارتقاء Performance Max آماده کنید. از منابع گوگل برای درک نحوه عملکرد آن هنگام انتقال استفاده کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه