پلاگین های پرکاربرد وردپرسی

 

پلاگین های پرکاربرد وردپرسی

در مطالب قبل در رابطه با پلاگین های وردپرس صحبت کردیم. قصد داریم در این مقاله بهترین و پرکاربردتری پلاگین های افزایش سرعت و بهینه سازی سایت وردپرسی را معرفی کرده و آنها را شرح دهیم.

ما در سلکتک قصد داریم با معرفی بهترین پلاگین های وردپرس به شما در داشتن عملکردی بهتر کمک کنیم.

 

بهترین پلاگین های افزایش سرعت و بهینه سازی عملکرد

یک سایت با بارگذاری سریع و قدرتمند چیزی است که هر کاربر در یک وب سایت منتظر آن است .باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با بهینه سازی پیشرفته وردپرس تا حد ممکن بارگذاری می شود. موارد زیر بهترین افزونه های وردپرس برای بهبود سرعت سایت هستند.

 

WP-Optimize

بهبود سرعت سایت یک امر اساسی در سئو سایت هست. در وردپرس شمل میتوانید با استفاده از افزونه های مختلف و کاربردی این کار را انجام دهید وWP-Optimize  یکی از بهترین افزونه های بهبود سرعت و بهینه ساز سایت می باشد.

WP-Optimize  یک افزونه ضروری وردپرس برای بهینه سازی پایگاه داده و سایت هست. این پلاگین به طور خودکار داده های غیر ضروری را بدون درخواست دستی از وردپرس حذف می کند. این افزونه همیشه پایگاه داده شما را برای بهترین عملکرد بهینه نگه می دارد.

ممکن است داده های بی فایده زیادی در وب سایت شما وجود داشته باشد که سایت شما را سنگین می کند در حالی که ممکن است حتی از آن آگاه نباشید. با نصب این افزونه رایگان پایگاه داده وردپرس، تمام نظرات هرزنامه و تایید نشده، پست های زباله، نظرات، ردیابی ها و پینگ بک ها و غیره را در حالت بهینه نگداری می کنید.

 

بهبود سرعت با WP-Optimize

 

WP Rocket

WP Rocket  نیز یکی دیگر از پلاگین های وردپرس هست که در دو نسخه رایگان و پولی منتشر شده است. یکی از بهترین افزونه‌های بهبود عملکرد وردپرس،WP Rocket  است که می‌تواند با دارا بودن ویژگی‌های شگفت‌انگیز خود به بهبود عملکرد سایت شما کمک کند. نحوه کار کردن با آن بسیار راحت است و می توانید تنظیمات قسمت های مختلف را به راحتی مدیریت و بهینه کنید.

همچنین دارای ویژگی‌های اضافی مانند  LazyLoad، کش کردن، ادغام Cloudflare و غیره است که همگی می‌توانند به بهبود سرعت سایت شما کمک کند. اگر می خواهید در سایت خود بهینه سازی هایی برای بهبود سرعت آن انجام دهید پلاگین راکت می تواند کمک زیادی کند.

 

بهترین افزونه‌ ی بهبود عملکرد وردپرس WP Rocket

 

بهترین افزونه های بهینه سازی تصویر

یکی از دلایل سرعت پایین سایت ها، بهینه نبودن عکس ها آن است. داشتن حجم های زیاد تصاویر در لود سایت تاثیر منفی می گذارند و خب مسلما از طرف گوگل برای سئو سایت شما یک امتیاز منفی لحاظ می کند.

نگران حجم عکس های سایت وردپرسی نباشید، چون این مشکل توسط افزونه های بهینه ساز تصاویر حل شده است

 

Smush 

برای بدست اوردن توجه یک بازدید کننده به سایت نیاز به عکس های عالی دارید تا ظاهر سایت را جذاب کنید. تصاویر زیبا و عالی همیشه حجم های زیادی دارند و حجم زیاد باعث دیر لود شدن صفحه شما می شود. با Smush می توانید تصاویر خود را فشرده کنید و این مشکل را حل کنید!

با استفاده از افزونه Smush می توانید تصاویر را بدون کاهش کیفیت فشرده و بهینه کنید. با استفاده از تکنیک های فشرده سازی پیشرفته، تمام فایل های تصویری شما را در فرمت های JPEG، GIF  و PNG بهینه می کند و باعث آزادسازی فضای اضافی اشغال شده توسط عکس هایی با حجم بالا می شود. وقتی صحبت از بهبود سرعت سایت می شود،Smush  یک ابزار ارزشمند بشمار می رود.

 

بهترین افزونه های بهینه سازی تصویر Smush 

 

a3 Lazy Load

می خواهم یک پلاگین کم حجم کردن عکس رایگان دیگر به شما معرفی کنم. a3 Lazy Load یک افزونه ساده است که بدون کار اضافی فعالیت خود را به طور موثر انجام می دهد. به منظور بهینه سازی تصاویر سایت و بهبود سرعت وبسایت طراحی شده است. با استفاده از این افزونه، می توانید تعداد زیادی عکس را به صفحات خود اضافه کنید و نگران حجم صفحه نباشید، چرا که وظیفه ی کم حجم کردن عکس ها را به خوبی انجام می دهد.

A3 Lazy Load  نه تنها به تصاویر کمک می کند، بلکه برای بهینه سازی ویدیو نیز کار می کند. علاوه بر این، این افزونه کاملاً کاربردی است و حتی از AMP پشتیبانی می کند. این پلاگین واقعاً یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای سایت های خبری، سایت های عکاسی و غیره است که تعداد عکس زیاد و با کیفیت بالا درون آن ها موجود است.

 

پلاگین کم حجم کردن عکس رایگان a3 Lazy Load

 

هر مدیر سایت به دنبال بهبود عملکرد سایت خود است، حال اگر یک سایت وردپرسی دارید می توانید با نصب افزونه های کاربردی روند سایت خود را مثبت کرده و به سئو آن کمک زیادی کنید.

احترام گذاشتن به کاربر برای گوگل بسیار امری مهم است. پس همیشه مراقب ظاهر و سرعت سایت خود باید باشید.

کارهای زیادی برای بهبود سرعت سایت می توان انجام داد که خب در روند تبدیل بازدیدکننده به مشتری تاثیر به سزایی دارد، پس باید همه ی موارد را در نظر گرفت، اما امروز چند پلاگین به شما معرفی کردیم که در این راه به شما کمک زیادی می کند و باعث می شود همیشه سایتی بهینه و با قدرت را داشته باشید.

امیدواریم توانسته باشیم با مطالب خود در بلاگ سلکتک به شما کمک های لازم را کرده باشیم.

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه