چگونه با توییتر به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم

چگونه با توییتر به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم

به کمک راه های کسب درآمد از توییتر که در این مطلب گفته ایم به شما این امکان را می دهد که از توییت های خود درآمد کسب کنید.

شاید برای خیلی از افراد این سؤال پیش آمده باشد که چگونه با توییتر به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم؟ ما در این مقاله از بلاگ سلکتک به این موضوع می پردازیم

آیا به کسب درآمد Twitter برای خود یا کسب و کارتان علاقه دارید؟

کسب درآمد از حساب توییتر به شما این امکان را می دهد که درآمد فعلی خود را تکمیل کنید و همزمان از طریق محتوای با ارزش ارتباط بهتری با دنبال کنندگان خود ایجاد کنید. این تعامل و برقراری ارتباط با کاربران در نهایت برای افزایش بازدید سایت شما نتیجه های شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت

توییتر اکنون چندین گزینه برای سازندگان ارائه می دهد تا از توییت ها و فعالیت توییتر خود درآمد کسب کنند.

با ما همرا باشید.

گزینه های رسمی درآمدزایی توییتر

در ادامه هفت راه برای کسب درآمد از پروفایل توییتر یا همان X برای شما آورده شده است.

  1. Tips را در توییتر فعال کنید

یکی از اولین و ساده‌ترین راه ها برای شروع درآمدزایی از توییتر، Tips است.

افرادی که از حساب شما بازدید می‌کنند و از محتوای شما لذت می‌برند، می‌توانند از این برای ارسال Tips یا پرداخت مبلغی توسط بیت کوین و یا چندین ارز دیجیتال دیگر اقدام کنند.

برای تنظیم Tips در توییتر، به نمایه توییتر خود در اپلیکیشن موبایل بروید و گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید.

پیوندی بهTips  در پایین گزینه های نمایه خود خواهید دید. می‌توانید آن را روشن کنید و انتخاب کنید کجا می‌خواهید مبالغ خود را دریافت کنید.

Tips را در توییتر فعال کنید

پس از اتمام کار، باید نماد Tips را در پروفایل خود مشاهده کنید. بازدیدکنندگان نمایه شما اکنون می توانند تیپس را برای شما ارسال کنند!

گزینه های رسمی درآمدزایی توییتر

بهترین راه برای دریافت راهنمایی چیست؟ حتماً این مورد را در انتهای توییت های خود یا به عنوان کامنت به یکی از توییت های خود ذکر کنید.

  1. کسب درآمد از ویدیوها با Amplify

ناشرانی که با یک مدیر شریک توییتر کار می کنند و محتوای ویدیویی را در توییتر به اشتراک می گذارند، باید در مورد برنامه Amplify Publishing پرس و جو کنند.

به عنوان بخشی از این برنامه، می توانید از محتوای ویدیوی خود با تبلیغات ویدیویی Amplify Pre-roll یا حمایت 1:1 از برندهای مربوط کسب درآمد کنید.

علاوه بر کار با یک مدیر شریک توییتر، حساب توییتر شما باید تأیید شود، از وضعیت خوبی برخوردار باشد و محتوای ویدیویی ایمن برای برند را به اشتراک بگذارد.

این بدان معناست که ویدیوهای شما نمی‌توانند حاوی محتوای حساس، محتوای فحاشی، خشونت، فریب یا هرزنامه مطابق با خط‌مشی ایمنی نام تجاری برای محافظت از تبلیغ‌کنندگان توییتر باشند.

پس از پذیرفته شدن در این برنامه، ناشران می‌توانند با انتخاب گزینه‌ای برای کسب درآمد در حین آپلود ویدیو یا پس از توییت از طریق استودیو رسانه، از محتوای ویدیوی خود کسب درآمد کنند.

  1. پیوستن به  Twitter Blue

Twitter Blue هیچ گزینه ای برای کسب درآمد ارائه نمی دهد.

اما در اوایل فوریه، مدیر عامل توییتر اعلام کرد که توییتر درآمد تبلیغاتی را برای تبلیغاتی که در تاپیک پاسخ سازندگان ظاهر می‌شوند به اشتراک می‌گذارد.

نکته مهم در سهم درآمد تبلیغات این بود که سازندگان باید برای شرکت در توییتر آبی تأیید شده باشند.

Amplify Publishing Program ذکر شده در بالا همچنین بیان می‌کند که حساب‌های ناشر باید برای کسب درآمد از ویدیوهایشان با فرصت‌های Amplify Pre-roll یا Amplify Sponsorship تأیید شوند.

علاوه بر گزینه‌های کسب درآمد که فقط برای کاربران تأیید شده در دسترس است، کاربران تأیید شده Twitter Blue ممکن است به لطف بخش Verified notifications بتوانند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

این به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا اعلان‌های خود را فیلتر کنند تا فقط آنهایی که دارای علامت تأیید شده هستند را نشان دهند.

برای واجد شرایط بودن برای علامت تأیید شده آبی توییتر، حساب شما باید بیش از 90 روز از تاریخ ایجاد گذشته باشد، یک ایمیل و شماره تلفن تأیید شده داشته باشید و در این مدت هیچ تغییری در عکس نمایه، نام، یا نام کاربری @ خود ایجاد نکرده باشد.

  1. راه‌اندازی اشتراک ها (Subscriptions)

اشتراک ها به کاربران توییتر اجازه می دهد تا محتوا را به طور خاص به مشترکین پولی نمایش دهند.

این ویژگی برای حساب‌های توییتر با بیش از 500 فالوور که در 30 روز گذشته فعال بوده‌اند در دسترس است.

صاحب حساب نیز باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

برای راه‌اندازی Subscriptions ، وارد حساب توییتر خود شوید و گزینه‌های کسب درآمد را در بخش ابزار حرفه‌ای جستجو کنید.

هنگامی که تأیید کردید واجد شرایط هستید، یک برنامه کاربردی در مورد انواع محتوایی که به اشتراک می گذارید، از چه شبکه های اجتماعی دیگری استفاده می کنید و چه محتوایی را می خواهید به مشترکین ارائه دهید، تکمیل خواهید کرد.

راه‌اندازی اشتراک ها (Subscriptions) در توییتر

پس از تأیید درخواست شما، می توانید قیمتی را که مشترکین شما ماهانه برای محتوای انحصاری شما پرداخت می کنند، از 2.99 تا 9.99 دلار در ماه انتخاب کنید.

بازدیدکنندگان نمایه شما اکنون می‌توانند شما را دنبال کنند و برای محتوای انحصاری شما هزینه تعیین شده را پرداخت کنند.

فراتر از درآمدزایی توییتر

اگر واجد شرایط شرکت در برنامه‌های کسب درآمد بالا نیستید، هنوز راه‌های بیشتری برای کسب درآمد از حساب توییتر و توییت‌هایتان وجود دارد.

  1. در صفحه خود دیگران را تبلیغ کنید

پلتفرم‌های بازاریابی اینفلوئنسر به ارتباط برندها با اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کنند تا از طریق پیام‌های حمایت شده به برندهایشان قدرت بیشتری دهند.

همچنین با برقراری ارتباط با دیگر افراد و تبلیغ برند و کسب و کار آنها در صفحه خود، به راحتی پول بدست آورید. البته ناگفته نماند که صفحه شما باید ارزش داشته باشد و فرد تبلیغ دهنده، مجاب شود که با تبلیغ در صفحه شما، کاربرانی برای برند و کسب و کار آنها به ارمغان می آورید.

به کمک این ویژگی و تبلیغ دیگران برای مخاطبان خود، کسب درآمد کنید.

  1. کسب و کار خود را تبلیغ کنید

اگر کسب و کاری دارید، می توانید آن را به روش های مختلف در توییتر تبلیغ کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای فروش در توییتر این است که توییت‌های عمومی را برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، خدمات و نقاط ضعف مشتری جستجو کنید.

برای مثال، عکاسان حرفه‌ای می‌توانند توییت‌هایی را از افرادی که به دنبال عکاس هستند جستجو کنند.

همچنین می‌توانید از فیلترهای توییتر برای محدود کردن جستجوی خود به افراد نزدیکتان یا اضافه کردن کلمات کلیدی مکان برای یافتن مشتریان برای یک کسب‌وکار محلی استفاده کنید.

کسب و کار خود را در Twitter تبلیغ کنید

  1. محتوای انحصاری را تبلیغ کنید

پلتفرم‌هایی مانند Patreon، Substack و Rumble به سازندگان اجازه می‌دهند محتوای انحصاری را با مشترکین پولی خود به اشتراک بگذارند.

هنگامی که محتوای انحصاری را در یکی از این پلتفرم ها ایجاد کردید، می توانید آن را برای دنبال کنندگان توییتر خود تبلیغ کنید.

حتماً به پروفایل خود در آن پلتفرم‌ها یا بهترین محتوای انحصاری خود در بیو توییتر خود پیوند دهید تا مطمئن شوید افرادی که توییت‌های شما را می‌بینند در نهایت راهی برای دریافت محتوای اختصاصی‌تر پیدا می‌کنند.

درآمدزایی با Twitter

همانطور که مشاهده کردید، راه های زیادی برای کسب درآمد از حساب Twitter و شروع کسب درآمد از فالوورها و فعالیت های توییتر وجود دارد.

گزینه کسب درآمد توییتر که انتخاب می‌کنید باید به شما امکان دهد روابط خود را با دنبال‌کنندگان خود عمیق‌تر کنید و در عین حال تعامل را سودآور کنید.

نکته کلیدی این است که مخاطب هدف خود را در ذهن داشته باشید. اگر اهداف کسب درآمد شما با نیازهای مخاطبان مطابقت داشته باشد، می توانید درآمد بیشتری ایجاد کنید و مخاطبانی را افزایش دهید که از محتوای شما پشتیبانی می کنند.

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو
ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ
افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی
بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی
ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات
خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام
خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب
خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه