اهمیت تولید محتوا ویدیویی در رشد کسب و کار

 

چرا تولیدمحتوا ویدئویی مهم است؟

همه به دنبال رونق بازارکار خود هستند، پس نباید از اهمیت تولید محتوا ویدیویی در رشد کسب و کار غافل شد.

تولیدمحتوای ویدیویی به هرگونه فعالیت ویدیویی که در رابطه با محصولات، خدمات و یا فعالیت های شماست، می گویند.

همانگونه که محتوای متنی برای جذب کاربر و افزایش ورودی سایت خود تولید می کنید، ویدئوهای ساخته شده هم به همین قصد تولید و انتشار پیدا می‌کنند.

محتوای ویدیویی در دنیای دیجیتال چندرسانه‌ای امروزی بسیار ضروری است. مصرف‌کنندگان همیشه انتظار دارند در رسانه‌های ویدیویی شما برای آموزش، معرفی یا توضیحات محصولات و خدمات وجود داشته باشد.

از این طریق می‌توانند برای اطلاع‌رسانی و تصمیم‌گیری بهتر و آموزش خود در مورد ویژگی‌های مهم استفاده کنند.

 

چرا ویدیو در جذب ترافیک و فروش بسیار مهم است؟

اکثر کسب و کارها در حال حاضر از بازاریابی ویدئویی به عنوان یک ابزار استفاده می کنند. به جرات میتوان گفت تنها با تغییرات اقتصادی ناشی از همه‌گیری کووید-19 بیزینس‌های روآورده به این روند افزایش یافته است.

تقاضای بازار برای محتوای ویدیویی همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، زیرا کسب‌وکارها در هر اندازه و صنعت متوجه مزایای آن می‌شوند.

اما چه چیزی باعث می شود که ویدیو در جذب ترافیک و فروش بسیار مهم باشد؟ پاسخ به دسترسی، فرصت‌های آموزش مشتری و تعاملی که محتوای ویدیویی ارائه می‌دهد، برمی‌گردد.

در نتیجه باعث رضایت‌مندی بیشتر کاربران و جذب مشتریان جدید می‌شود.

 

دسترسی آسان به ویدئو و شبکه های اجتماعی

تقاضاهای زیادی برای توجه ما در دنیای گسترده رسانه وجود دارد. از مقالات محتوایی که ما را در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی که انواع رسانه‌ها را در بر می‌گیرند، باعث می‌شود ما دائماً غرق محتوا و تصاویر باشیم. با این حال، ویدیو از نظر دسترسی به کاربران بالاتر از بقیه است.

همه دلایل خوب بودن ویدیو هستند. در قالب ویدئو، بازاریابان می توانند تصاویر، متن، موسیقی و موارد دیگر را برای گفتن نوع داستان ها ترکیب کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را برای اطمینان از موفقیت مشتری به اشتراک بگذارند. اگر یک عکس ارزش هزار کلمه داشته باشد، یک ویدیو میلیون ها ارزش دارد. به همین دلیل، متخصصان سئو و بازاریابی در حال ایجاد راه حل های تجاری برای نیازهای ویدیویی، از تولید تا پخش، هستند.

 

دسترسی آسان به ویدئو و شبکه های اجتماعی

 

قدرت ویدیو برای انتقال اطلاعات

برای هر کسی که تلاش کرده است مهارت یا سرگرمی جدیدی بیاموزد، قدرت محتوای ویدیویی واضح است. ویدیوی مؤثر چالش‌های ارتباطی و فنی را برای انتقال واضح اطلاعات حذف می‌کند. بهترین رویکرد حتی مخاطبانی را که دارای اختلالات جسمی هستند نیز در نظر می گیرد تا رونوشت ها و زیرنویس ها را با محتوا جفت کنند.

محتوای ویدیویی قابل دسترس یکی از جنبه‌های ضروری بازاریابی محتوا است که نباید در سرمایه‌گذاری‌های خود از آن غافل شوید. به دلیل محبوبیت محتوای ویدیویی، اکنون یافتن شرکت‌های تولید ویدیو که انواع فیلم‌ها، از جمله عکس‌های پهپاد با وضوح بالا را ارائه می‌دهند، آسان‌تر از همیشه است. از این منابع برای محتوای پیشرفته و با کیفیت استفاده کنید.

 

ایجاد ارزش برای هر کسب و کاری با محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی پتانسیل ایجاد ارزش برای هر کسب و کاری را دارد. اکثر بازاریابان می گویند که در نتیجه یک ویدیو مشتری جدیدی به دست آورده اند، این رسانه ای است که نمی توانید در تجارت خود از آن غافل شوید. مخاطبان خود را بشناسید، از قبل برنامه ریزی کنید و سپس داستانی بسازید که می تواند به عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی استثنایی باشد.

استفاده از ویدئو حتی می‌تواند در این شرایط نامطمئن اقتصادی کمک‌کننده باشد.

محدودیت های کمی برای راه هایی وجود دارد که ویدیو می تواند ارزش کسب و کار را افزایش دهد. ویدیو قابلیت اشتراک گذاری محتوا را افزایش می دهد و منجر به ۱۲ برابر تعداد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نسبت به محتوای متن و تصویر می شود. به همین دلیل، بازاریابان به طور فزاینده ای روی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کنند که می تواند مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کند.

با محتوای ویدیویی بازخورد خود را از کسب و کار بیشتر و فضای خلاقیت های بیشتری بدست آورید. چه قصد داشته باشید استراتژی سئوی خود را با استفاده از ویدئو تکمیل کنید یا یک کانال یوتیوب برای آموزش مخاطبان احتمالی در مورد محصول خود راه اندازی کنید، ویدیو می تواند ارزش کسب و کار را مانند موارد دیگر افزایش دهد.

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 

ویدئو یک داستان را بهتر منتقل می کند

پس در نهایت دریافتیم که، ویدئو مهم است، زیرا می تواند به وضوح یک داستان را منتقل کند. این نوع بازاریابی به این دلیل کار می کند که به کسب و کارها اجازه می دهد احساسات را منتقل کنند و به دلایل اساسی بازاریابی محصولات و خدمات پاسخ دهند.

داستان ها باعث ایجاد همدلی می شوند و می توانند تعداد مخاطبان بیشتری را به سمت فروش سوق دهند. در نتیجه، داستان سرایی در حال تغییر بازاریابی و مصرف گرایی است.

مخاطبان برای درک اینکه چگونه محصولات و خدمات بر زندگی آنها تأثیر می گذارد به داستان نیاز دارند.

کسب‌وکارها با گرفتن سرنخ‌ها از منابع غیرمنتظره و یا حتی فیلم های سینمایی، می‌توانند محتوای ویدیویی بسازند که به مشتریان اجازه می‌دهد در سطح احساسی به برندها و محتوا متصل شوند. بدین صورت محتوا ویدیویی به نوبه خود، وفاداری و بازدهی ایجاد خواهید کرد.

داستان ها بارها و بارها ثابت شده اند که از نظر قدرت و قابل درک بودن بر آمارها غلبه می کنند. با ادغام هر دو در محتوای ویدیویی قدرتمند، مشاغل می توانند بدون توجه به شرایط اقتصادی اطراف، پتانسیل خود را ارتقا دهند.

 

نتیجه نهایی استفاده از محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در حین ساختن روایت‌های ضروری در مورد محصولات و خدمات خود، بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

اگر به یک ویدیوی تبلیغاتی نیاز داشته باشید که آنچه را که ارائه می‌دهید به نمایش بگذارد یا به دنبال افزایش راهکار‌های خود از طریق محتوای آموزشی باشید، ویدیو ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد تا داستان سرایی را با پیشنهادات چندرسانه‌ای ترکیب کنید تا محتوایی استثنایی و مرتبط ایجاد کنید.

 

نتیجه استفاده از محتوای ویدیویی

 

مهم نیست مدل کسب و کار شما چگونه است. حتی اگر یک کانال یوتیوب و یا یک وب سایت دارید، داشتن یک گالری یکپارچه از منابع ویدیویی به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را جمع آوری کنید. از قابلیت دسترسی، ارزش، و پتانسیل داستان سرایی ویدیو در رویکردی به محتوایی که مخاطبان شما را افراد واقعی در نظر می گیرد، استفاده کنید. در نتیجه، می توانید بازاریابی را توسعه دهید و کسب و کار خود را گسترش دهید و درآمد شما را افزایش یابد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه