آموزش کارآمدکردن جستجوی پولی برای بازاریابی B2B

 

آموزش کارآمدکردن جستجوی پولی برای بازاریابی B2B

استفاده بهتر از جستجوی پولی برای بازاریابی B2Bیک راه مفید برای جذب مشتری و کاربران بیشتر که در نتیجه باعث افزایش نرخ تبدیل می شود.

بازاریابان B2B هنگام تلاش برای ایجاد نتایج از جستجوی پولی با چالش های بی پایانی مواجه می شوند و ما در اینجا نحوه استفاده از جستجوی پولی را برای جذب سرنخ‌های B2B بهتر شرح می دهیم.

با استفاده از این نکات ذکر شده در رابطه با استفاده بهتر از جستجوی پولی یا همان PPC برای هدایت و بازاریابی B2B ، به رشد کسب و کار و موفقیت در بازار کار خود کمک خواهید کرد.

 

بررسی صلاحیت کاربران با کپی آگهی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کمپین های جستجوی B2B با آن روبرو هستند این است که کلمات کلیدی به تنهایی هدف کاربر را به طور کامل مشخص نمی کنند.

ممکن است شما عبارتی برای جستجوهای پولی خود انتخاب کنید که احتمال اینکه کاربران کلمه ای از بین آن عبارت را جستجو نکنند زیاد است.

در این حالت باید عبارات و کلمات کلیدی عمومی تر را هدف قرار دهید تا شبکه گسترده تری ایجاد کنید و در عین حال افراد مناسب را مجاب به کلیک کنید.

اگر فقط به مشاغلی خدمات می دهید که بیش از تعداد معینی کارمند دارند، می توانید آن را مستقیماً در تبلیغات ذکر کنید یا آن را در اکستنشنcallout  قرار دهید.

به عنوان مثال در عنوان تبلیغ ذکر کنید: "برای مشاغل با بیش از 100 کارمند."

علاوه بر این، گنجاندن قیمت در این نسخه تبلیغات شما می تواند راهی موثر برای جلوگیری از کلیک های افرادی باشد که توانایی پرداخت خدمات شما را ندارند.

 

بررسی صلاحیت کاربران با کپی آگهی

 

مخاطبان و کاربران شما

حتی زمانی که هدف کلمه کلیدی ممکن است مبهم باشد، هدف‌گیری مخاطب می‌تواند به شما کمک کند افرادی را که می‌خواهید با تبلیغات خود به آنها دسترسی پیدا کنید، کاهش دهید.

معمولاً بهتر است از ترکیبی از مخاطبان شخص اول و شخص ثالث در کمپین ها استفاده کنید.

مخاطبان شخص اول شامل داده های شما هستند.

می‌توانید با استفاده از فهرست کردن مشتریان احتمالی، از این لیست ها برای هدف قرار دادن افرادی که ممکن است پس ازاینکه علاقه اولیه خود را به کسب‌وکار شما را ابراز کرده‌اند، بدست آورید.

یکی از مزایای دیگر این مخاطبان می‌تواند ایجاد مخاطبین مشابه باشد که می‌توانید آنها را روی کمپین‌ها قرار دهید تا به افرادی با ویژگی‌های مشترک دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، مخاطبین بازاریابی مجدد (remarketing audiences) را از بازدیدکنندگان وب سایت ایجاد کنید، و حتی اگر فقط به عنوان مشاهده کننده هستند، فراموش نکنید که آنها را در کمپین ها لایه بندی کنید.

با استفاده از بازاریابی برای کاربران قبلی یا همان remarketing audiences می‌توانید برای افرادی که قبلا نسبت به شما علاقه داشته و یا نظر آنها را جلب کرده اید، موفق تر عمل کنید.

با مناقصه خودکار، لایه بندی این مخاطبان نشان دهنده تمایل به Google است. این مورد نشان می دهد که شما این افراد را برای رسیدن به سیگنال های این نحوه جذب کاربر، مهم می دانید.

بدین ترتیب با داشتن استراتژی مناسب در هر بخش تبلیغات و جستجوی پولی خود می‌توانید کاربران مناسب و مخاطب هدف خود را بهتر جذب کنید

 

کلمات کلیدی پرکاربرد برای کاربران را استفاده کنید

بازاریابانB2B  می‌توانند به این دلیل بدنام باشند که می‌خواهند فقط کلمات کلیدی فنی بسیار خاص را که به محصولشان مربوط می‌شود، هدف قرار دهند.

اما شما باید کلمات و عبارت هایی رو هدف قرار دهید که کاربران در آن زمینه، مشکلاتی دارند و برای رفع آن حتما در گوگل جستجو انجام می‌دهند.

همچنین کلماتی که حالت بفروش برای شما دارند، می توانند کلمات موثری در جذب کاربر باشند. این مورد به این صورت عمل می کند که افراد قصد خرید محصولی را دارند.

با استفاده از ابزارهای مختلفی میتوانید کلمات کلیدی جدید همراه با ایده های بهتر برای ساخت عبارت های مفید ایجاد کنید.

با استفاده از ابزار سئو سلکتک و کمک گرفتن از ابزار واژه گستر می‌توانید با وارد کردن کلمه کلیدی اصلی، عبارت ها و ایده های بهتری برای کلمات کلیدی برای تبلیغات، کلمات کمپین ادوردز و دیگر جستجوهای پولی خود بدست بیاورید.

 

صفحه فرود مناسب به همراه کال تو اکشن

صفحات فرود برای هر جا و هر کمپینی بسیار مهم هستند، اما چندین نکته وجود دارد که باید به طور خاص برای کمپین های B2B در نظر داشته باشید.

در حالت ایده‌آل، از کپی آگهی برای جلوگیری از کلیک کردن افراد اشتباه استفاده کرده‌اید، اما باید این موضوع را با کپی صفحه فرود خود ادامه دهید.

از نسخه خود برای اشاره به اندازه کسب و کار مناسب، نقش های شغلی و بودجه بالقوه مشتریان ایده آل خود استفاده کنید.

به‌علاوه، تنظیم فرم می‌تواند برای ایجاد تعادل بین افراد مناسب و عدم بازدارندگی غیرضروری مخاطبین از ارسال فرم بسیار مهم باشد.

برای جمع آوری اطلاعات لازم از کاربرها فرم های مناسب قرار دهید تا در آینده مجدد برای جذب این افراد اقدام کنید.

فراموش نکنید، ابتدا باید اعتماد آنها را بدست بیاورید و با درخواست اطلاعات مهم، باعث فرار آنها نشوید.

همچنین با استفاده از Call to Action (کال تو اکشن) خوب و جذب کننده و با هدایت مخاطبان به سمت محصول و خدمات مفید و جذاب، نرخ تبدیل بالاتری کسب می کنید.

 

بهینه سازی برای اقدامات تبدیل مناسب

 

بهینه سازی برای اقدامات تبدیل مناسب

از آنجایی که پلتفرم‌های تبلیغاتی، تبلیغ‌کنندگان را به سمت استفاده از مناقصه خودکار در کمپین‌ها سوق می‌دهند، دادن داده‌های تبدیل دقیق به پلتفرم‌ها به منظور افزایش نرخ تبدیل از همیشه مهم‌تر می‌شود.

علاوه بر این، توجه داشته باشید که بهینه‌سازی فعالیت‌هایی که منجر به جذب کاربر و افزایش نرخ تبدیل هستند، باید بهترین ارتباط را برای دریافت سرنخ‌های واجد شرایط داشته باشند.

ارسال مجدد داده‌های تبدیل آفلاین از طریق یکپارچه‌سازی Salesforce یا واردات تبدیل آفلاین می‌تواند سیگنال‌های بیشتری را برای بهینه‌سازی سرنخ‌های واجد شرایط ارائه دهد.

در نهایت، پیوست کردن مقادیر به تبدیل‌های خاص (حتی اگر فقط شاخص‌های ارزش تقریبی بر اساس داده‌های شما باشد) و بهینه‌سازی ارزش تبدیل می‌تواند گوگل کمک کند تا از نرخ تبدیل با بازده پایین‌تر به نرخ تبدیل آن به تبلیغات پر بازده برسد.

 

B2B PPC را امتحان کنید

اگر در مورد جستجوی پولی برای B2B تردید داشته اید، یا اگر در تلاش بوده اید که کمپین ها را برای شرکت خود انجام دهید، شاید زمان آن رسیده است که تلاش دیگری برای بهینه سازی برای موفقیت انجام دهید.

به مشکلات واقعی مشتری فکر کنید تا کلمات کلیدی و عبارات کپی تبلیغات را در نظر بگیرید، مخاطبان در بخش های مختلف کسب و کار خود را تا حد صفر در نظر بگیرید، صفحه فرود خود را برای جلب نظر افراد ایجاد کنید و از تنظیم صحیح کمپین ها برای افزایش نرخ تبدیل اطمینان حاصل کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه

چگونه یک برنامه محتوای رسانه اجتماعی ایجاد کنیم؟

ایجاد استراتژی تولید محتوا رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارها برای رشد هر کسب و کار و جذب کاربر جدید است و چگونگی ایجاد آن را در ادامه به صورت کامل شرح داده ایم

2024-02-19 12:17:02

زمان مطالعه : 8 دقیقه